dimecres, 2 de maig del 2012

41 - Guarrowsqui, V+

Croquis: pots descarregar-ho ACÍ.

Oberta per: Josep Mª Castan i Alex Navarro el 26 de març de 2008 baix una lleugera nevada i per equivocació, ja que la pretensió era fer la “Bucowsqui”.

Dificultat i longitud: V+ i uns 90 metres..

Equipament: 2 Pitons en el encreuament amb la “Bucowsqui” i pertanyent a aquesta.

Material: friends i fissurers.

Accés: Des de el coll del “Portellas” i baixant la tartera, a mitja alçada i abans d'arribar a l'heura girarem a la dreta on trobem un petit circ on comença la “Bucowsqui”. D'aquest circ per la esquerra anirem a buscar la vira per la que en un racó baix d'uns sostres muntem la R-0.

Descripció: Via de escàs interès i que transcorre per una part de paret de roca sense continuïtat.
     La via comença en una vira baix d'uns sostres, que superem per la part mes dèbil pera després dirigir-nos a l'esquerra a muntar reunió on ens parega ja que la roca no es d'excessiva qualitat. D'ací en tendència a la dreta a buscar una vira ascendent que ens du a un petit ressalt on trobem els pitons de la Bucowsqui (tram que coincideix) i una volta superat aquest en tendència a la dreta a buscar un petit circ on muntarem reunió. D'aquest al cim sense dificultats per uns ressalts rocosos.